idag har det hänt ...

Jag har varit i skolan, tråkig dag (som alla måndagar brukar vara).
Sen efter skolan tog jag och Jennie moppen till Lugnet.
Vi gjorde ett simtest, 200 meter bröst, 50 meter rygg och dyk från kant.
Både jag och Jennie klarade det, sen badade vi lite fritt.
När vi skulle hem tog vi en sväng in på Donken.
Jennie käkade sin kvällsmat där och jag tog bara en glass.
Senare mot kvällen, klockan 17:45 hämtade dom mig.
Då var det dags för ridning, jag hoppade Walther.
Gick super bra, jag hoppar  han jämt, det blir bara bättre och bättre :D.

Nu har jag precis duschat, ska snart äta macka och kolla på City Akuten.
Någon mer som brukar kolla på City Akuten????? :D

HUUGS(A) <33

Just ja nu är det bara några dagar kvar sen blir det SOMMARLOOOOV!!!(A) <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0