Härlig start på veckan!

Ja igår var det hopptävling i min ena sport, altså ridning.
Då jag och Logi stor vann, som ensamma nollor (nollor =bra i ridning).
Vi var inte nollor =losers ;).
Och idag Tisdag blev det en vinst i fotbollen min andra sport :D, vi vann mot falu bs med 4-1-
Hanna ägde i målet, Hanna Ryberg en som ville prova stå det var hennes första match :D.
Roligt roligt för lilla Korsnäs :D.

Jag har vell tröttnat lite på fotbollen, och är lite i tankarna på att sluta innan 9an.
Bara för att jag ´vill satsa allt på skolan och därför vill jag ta bort en av mina sporter så jag hinner plugga. :/.
9an är ju ändå viktigast, sen känner jag vell själv att jag inte orkar hålla på med det längre, hellre satsa mer på ridningen isåfall om det vore nått :).
Nu ska jag kolla lite på tv kanske twilight filmen.

JAG ÄR HELT BEROENDE AV DEN FILMEN! BARA ÄLSKAR EDWARD CULLEN !!!!!!!<3<3<3<3 nån mer som tycker det? <333

HUUGS everyone!(A)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0