Har ej..

Hunnit blogga  så mycket för jag har varit med Josse <3.
Detta har jag iallafall gjort.

Lördag:

Ätit glass och Jordgubbar,
Hoppat lite med småhästarna
Haft galopp rejs med josse och frida,jag hade tegoc
Badat 2 ggr i vattnet 15 grader på ytan och 13 på botten xD

Söndag:

Josse sov här mellan lördag och söndag
Ridit Floki Josse red Logi
Kollat på ponnyannonser
Spelat guitar hero och my horse and me
Åkt med min lilla båt

Sen har vi gjort många roliga saker denna vecka :DDD.

Imorgon ska jag tävla "mini" tävling med Logi på Linnea bobergs bana.
Vi ska ha en liten tävling med rosetter och priser, Clear rounder och snabbhet :D.
Sen på Tisdag är det Matck mot Falu BS :P.

HUUGS(A) <33
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0