FALUKALASET 5/6-09

Dagen har ägt STORT!


efter skolan drog jag mormor morfar och mamma till stan.
Jag shoppade vit kajal, solpuder, blöt eyeliner, puder, trosor, örhängen, klänning och en ros som passar till klänningen      :DDD <33 Min mormor och morfar är BÄST eftersom dom betalade allt ;).
Sen åt vi på Åhlens, där värsta fjortisen stod i kö till toan.
"Ursäkta står du i kö" sa jag
"Ööö Nej?" var ungefär svaret man fick.
Jaha ursäkta för att man frågar....

Sen när vi kom hem åt vi kladdkakan som jag bakat :D mumsiiii <3
17:15 tog jag moppen till fotbollsträningen :D
Vi hade nästan bara skott träning och det var super kul :D.
När jag kom hem ringde jag Jennssan <3
Jag duschade och fixade mig, sen sjutsade mamma ner oss på stan :D.
Vi träffade madde och becca och vi fyra hade as roligt.
Ebba Gold var as bra när dom sjöng 800 grader : ))

Jag träffade Jonnsiiing och Evelina mfl.

jag blev vell lite nere eftersom en viss person inte döök upp, men jag träffar dom/den imorgon <33

Nu ska jag sova och ladda för i morgon <33

RIX FM FESTIVAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))))))))))))))))))))))))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0