!:D!:D:D!:D!:D!

Jätte svårt att hitta en bra rubrik :P.

Igår hade jag det jätte trevligt med jennie och madde.
Vi låg i Lisselbo i många timmar och solade.
Det gav mig en jädra bränna, den svider välldigt mycket :S.
Jag har legat på flytbryggan i flera dagar, det är välldigt härligt :D.
Igår gick jag upp klockan 07:30 för att jag och Inger skulle kunna rida innan värmen :D.
Jag träffade Stella och Harry, jätte söta  små gullungar :D <3.
Igår efter badet åkte jennie hem, hon skulle åka till stan med sin mamma.
Då åkte jag och madde ner till mig och jag åt mat.
sen hem till madde och åt glass och marränger :D MUMS :D <3.
Sen cyklade vi till båt hamnen och badade hur härligt som helst.
Vi lekte lite "apor" på bryggans bommar xD.
Nu sitter jag här och väntar på att Madde ska bli klar.
Jag ska kolla inne på gina tricot, sen ändra mina halsbands kedjor från konfan, och köpa ridvantar på citygross.
Och Madde ska in till Bilskolan :D.
Nu ska jag kolla klart på datorn sen ska jag ut i solen :D <33


HUUGS(A) <3333

Kommentarer
Postat av: Lin-

Då får vi väl ta och hitt på nåt =) <3

2009-06-30 @ 20:28:59
URL: http://carolinewaallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0