R.I.P

BOBBAN:

Du var min första favorit häst jag tävlade dig och jag tror jag fick 5 rosetter på dig.
Du var den sötaste.
Den som sket i att det var strömm itråden bara sprang igenom för att leta efter mat.
Alla ungar kunde rida på dig, du var den snällaste på ridlektionerna.
Jag vet inte hur vi ska kunna klara oss utan dig.
JAG ÄLSKADE DIG MÄST FÖRUT!!! HOPPAS ATT DU FÅR DET BRA I HIMMLEN <333

ROBIN:

Du var den ponny jag red allra först på när jag började på ridklubben.
Alla ungar älskar dig för att du är så go.
Jag hoppade dig några ggr.
Du var inte lika pålitlig som Bobban.
bara för att du sprang på sidan om hindret och in på mitten.
Men jag älskade dig ändå.
ÄLSKAR DIG HOPPAS DU FÅR DET BRA I HIMMLEN <3333


 Bobban <3

 Robin<3

Kommentarer
Postat av: michelle

Har skickat de nu, :D

2009-07-21 @ 12:35:16
URL: http://miichellebeb.blogg.se/
Postat av: michelle

Okej men har du samma då? la till dig på msn på: [email protected] men du är inte online :)

2009-07-21 @ 12:44:57
URL: http://miichellebeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0