FRÅGA

Vad hade ni för väder idag?


Idag har jag ridit Logi imorse :D.
Sen åkte jag hem och åt lite frukost :D.
Klockan 10:45 ringde Josefine, då åkte dom hemmifrån.
Jag var med dom till Hofors ridsällskap.
Det var regional LB LA.
Det har varit åskväder och regn hela dagen.
Jag kom hem klockan 19:00, nu ikväll.
Dagen drog ut super mycket.
Jenny Åsenlund följde med och hjälpte till :D.
Vi lastade ut och fixade med veterinär besiktningen.
Eftersom man inte kunde betala och anmäla sig i sekeritariatet,
pga blixten slog ut strömmen till datorerna :/.
Frida startade LB där gick hon dubbel 0, men tiden räckte inte :/.
Josefine vägrade ut sig på 3a i LB, pga att dom inte krattat framför,
så underlaget hade släppt :(.
Star var trött i LA så hon stannade ut sig :(.
Josefine ville efteranmäla sig i LA det är 110 cm för henne.
Men det lönade sig, hon kom runt felfritt och tog en 3 plats :D.
Roligt eftersom det var första LA med Tegoc, så hon debuterade, och det gick super :D.

MIN HÄRLIGA DAG MED SÖDERLUNDARNA :D

<33333333
HUUGS(A) <33333

bilder kommer jag hittar inte sladden till kameran :/.

Kommentarer
Postat av: Mariama

regn och moln:(

2009-07-11 @ 22:57:37
URL: http://thatismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0