Torsdag <3

Hejsan idag har det varit en bra dag. Först hade vi So i 2 timmar , jag Carro w Elin och Jennie skrattade åt en viss person (nämner inga namn men ledtråd :P HARRY POTTER) XD Sen fick vi gå in till Christina K och få reda på vårat Prov betyget, jag Men jag är super nöjd eftersom jag annars bara fått G+. Sen hade vi tyska vi hade en vikarie som inte sa så mycket så vi satt mäst och pratade :P. När tyskan var slut gick vi och åt mat, sedan klockan 12:15 samlades vi vid hasselvägen. För då skulle vi till Lugnet och göra simtestet + att hoppa isvak (frivilligt). När vi kom till statoil hoppade vi av för då skulle vi tydligen gå upp, det blev många stonk och stön . Men efetr en liten promenad var vi framme och då fick vi först stå i det kalla och titta på 8G när dom hoppade. Sen när dom gick in i värmen då fick vi lov att stå kvar och titta på vår klass. Jag höll på att frysa tårna av mig. Men sen när dom äntligen hoppat klart gick jag och Jennie till cafet eftersom vi inte fick följa med in, jag köpte en glass (1kula) för 20 kr :O och och Jennie en macka . Jag tog melon men sen när jag smakade så smakade det päron och det var det som jag minst ville ha så jag gick och klagade. Men hon sa att det var melon. så jag fick vell ge mig :P Sedan tog vi och gick till Lugnet skolan men precis när vi skulle gå in kom det ut killar så Jennie stack snabbt som "fan" åt andra hållet, medans jag inte hann med vad det var som hände XD Sedan sket vi i det och gick tillbaka och tog bussen ner till stan :P Där nere fick vi vänta 1 h på bussen så vi gick runt och tittade på kläder + att Jennie skulle skrämma sin pappa med misslyckades (när han han vända sig). Sedan hoppade vi på 16:03 bussen tillbaka till staberg, och där nere kom pappa och hämtade oss. Jennie var hyper FLUM XD Så jag fick bara njuta och skratta :D

Det var min underbara dag idag <3<3 Nu ska jag göra engelska glosor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0