Tacopaj <3

Hejhej

Imorse var jag och Inger ut och red på Logi och Floki :). Sen fick jag ett paket av dom som innehöll en skit snygg tröja :) TACKTACK! deras present tar lite tid, kan inte skriva vad dom ska få eftersom dom läser min blogg ;P. När jag kom hem drog jag och mamma till stan och handlade några fler julklappar sammanlagt har vi 34stycken :D. När jag kom hem tog jag hunden och var ut och joggade 2 km, det var super skönt :). 
Nyss ätit tacopaj och frågat Marie mammas kompis om en liten tjänst ;). Blir bio ikväll med pappa, vi har typ nån gratis biljett :).
Pappa har även klätt granen idag, medans mama pyntat :D.
Ska gå och vara lite social ;P

HUUGS(A)<333

 + jag vill ha overknee stövlar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0