SP1A/SP1B <3

Idag har jag och Jennie varit på lugnet meed Samira och Linnea. Vi besökte Sam klasserna, det var super roligt speciellt i klass SP1A !<3
Vi började med att få ha språk med några jag och Jennie var med på tyskan och dom andra var med på spanskan. Vi var med tre tjejer som var jätte trevliga :).
Sen hade vi matte med SP1B, det var matte A ( altså det lättaste) men jag och Jennie fattade ingenting, ända har jag lätt för matte :P, efter matten var det mat, det var välldigt fullt i matsalen, eftersom alla äter samtidigt på Torsdagar:P.
När maten var färdig var vi med Emma Hedman (i mitt gamla fotbollslag) klass, hon går i SP1A, vi hade bild, och satt ute i "djungeln" och hade kul :). Vi skulle egentligen ha samhällskunskap efter med SP1B men det var fullt så vi fick vara med Emmas klass och ha Historia, om typ sankta lucia från första början :P.
och vem gick i den klassen? hihiihiiii en söt kille !<33
Sen runt 14:15 slutade jag och Jennie för att hinna med bussen, fast Emmas klass slutade inte förens 16:00.
Jag och Jennie drog ner på stan och handlade julklappar, jag handlade för 915:- :O Men det blev bra julklappar och jag är nöjd :).
Iallafall ska jag gå på Lugnet, men jag vet inte riktigt om det blir Sam eller Samidrott :P.
Nu ska jag kolla på Mammas pojkar och Criminal Minds :)

HUUGS(A)<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0