Maskeradhoppning :D

Hejhej :D

Kom nyss hem från ridklubben, vi hade maskeradhoppning jag var tomteflicka och Walther hade Glitter runt pannbandet, så vi var jätte snygga :D. Det gick super bra att hoppa, jag och Josefine har stalljour morgon nån dag behöver inte nämna vem vi ska ha tillsammans med, säger bara NEEJ! ;P.
Nu sitter iallafall jag mamma och pappa och spelar bingolotto, för det är ju uppesittarkväll :D, vi har varit nära att vinna "hemmainredning 10000:-, Hem och trägård 5000:- och lite små saker" vi eller mormor och morfar ar ju vunnit en resa förut :D.
Ska spela vidare nu :D

GOD JUL PÅ ER :D

HUUGS(A)<333


Kommentarer
Postat av: Frida

men jag ska ju också vara med på stalljouren ;)

2009-12-27 @ 08:50:23
URL: http://fridaastaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0