§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

HejsanHejsan! :D

Vaknade runt 11:20 det tycker jag att jag var värd idag :) Hunden kom och slickade mig i ansiktet, han är så go :). Kunde inte somna så bra igår hade sån huvudvärk och super ont i magen, men idag är det bra som tur är :). Funderar på att åka ner på stan idag, ska kolla om det går nån buss, ska fixa lite med Inger och Nils-olofs julklapp ;P. Det är ju ändå jul på torsdag och jag vill inte att den ska bli super försenad :P. Igår kväll klockan 21:00-23:41 kollade jag och pappa på bio på Avatar, den var så jäkla bra :D Verkligen värd att se 5/5 i betyg :D.
Sen nån dag framöver blir det vell att gå med Jennie på  Luftslottet som sprängdes :D. Ska gå och göra en macka eller gröt, mamma kommer vell hem runt 14:00. Vi hörs senare :D

HUUGS(A)<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0