Dressyr :)

Hejhej,

gick upp runt 08:00 imorse jag och mamma drog runt 08:40 till ridklubben :), idag tävlade jag andra serie tävlingen, som var en dressyr LB:1 :)
Jag som aldrig annars brukar tävla dressyr, var grymt nervös :P, men det gick så himmla bra :), jag fick 188 poäng- det är 64,84 % tror jag :P sen var jag den ända som fick 8 or i bedömningen :).
Men dagen slutade med en vinst och det betyder att jag leder serien med Walther :))).
Jag har 18 poäng sammanlagt, hittills går det super första kom jag tvåa och andra vann jag :))
Nu håller jag på med dansen vi ska uppträda med på tisdag, måste komma på lite steg mellan där vi står still :P.
Ska snart duscha sen ska jag och mamma hämta Amanda, sen blir det att tillbringa kvällen med henne :)

Nu har jag även fått ett nytt abbonemang av mina underbart snälla föräldrar, så jag har 5000 gratis sms.
SKICKA SMS alla som har mitt nr :P.

HUUGS(A)<333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg ut lite bilder på ditt nya rum :)

2009-12-06 @ 00:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0