Bonne nuit <3

French Mood!! :D tänk på att jag inte kan franska utan kopierat ;P

J'allais aller faire un sandwich et un peu de thé, il sera alors de regarder Desperate Housewives: D programme afin céleste bra'igt:).
Vient de finir d'écrire l'article no hope I get bon dans ce domaine, c'est ma chance: D.
Demain nous avons tant de chose et moa I et Jennie n'a pas fixé de manière beaucoup plus avec elle: / haha mais c'est certainement une bonne chose: D.
Entendu demain! <3

HUUGS (A) <333

=

Jag hade tänkt gå och göra en macka och lite te, sen blir det att kolla på Desperate Housewives :D Så himla bra´igt program :).
Har precis skrivit klart No artikeln hoppas jag får bra på den, den är min chans :D.
Imorgon har vi so sak och jag moa och jennie har inte fixat så mycket med den :/ haha men det går säkert bra :D.
Hörs imorgon!<3

HUUGS(A)<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0