2 december

Idag vaknade man ganska sent 07:00, jag kände att jag behövde duscha så hoppade in snabbt sen fixade jag mig och klockan 07:20 kom bussen.
Fatta vad snabb man är ;P, just nu hatar jag att sova på nätterna för jag fryser bara, sover med 2 fleecefiltar 1 täcke tröja och mjukisbyxor, ändå fryser man ;P. Idag var vell en rätt vanlig dag, bara välldigt mycket skratt, speciellt i matsalen och på tyskan :).
fick tillbaka tyska och so provet idag, på tyskan var jag 1poäng i från mvg på hör sen läs gissade jag på nästan allt, men där klarade jag iallafall 1 poäng ifrån vg, trodde ärligt det skulle gå sämre på det ;P. Sen på so provet fick jag G på g-delen sen på VG/MVG fick jag VG :D.
Idag efter skolan hämtade pappa mig, vi åkte till mcdonalds och käka sen drog vi till tandläkaren :P.
Jag ljög bara lite för tandläkaren :P äsch skit samma ;P.
Snart blir det ridning, yesyes, hoppgrupp <3 mig :D.
Idag på ica maxi köpte jag hårinpackning, för mitt hår är ungefär som dreads, hiihii, bara för att jag är håröm och inte kan kamma det ;P.
Nu ska jag kolla runt lite :)

HUUGS(A)<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0