15 December 2009

Hejhej

Idag har varit en rätt tråkig dag i skolan, långtråkig som vanlig. Men sen istället för svenskan var vi och massa andra klasser på Haraldsboskolan och kollade på dansuppvisning :). Dom som var med var inte svenskar, och dom var typ lite konstiga, ibland slog dom sig själv, voffade som hundar m.m ;P.
Nu är jag hemma och jag slutade klockan 16:00, egentligen skulle jag vara med en person men han kunde tyvärr inte idag, så det blir en annan dag :). Jag är så himmla hungrig väntar bara på att pappa ska komma in så ska vi äta, han är ute och kör snöslunga, det har ju äntligen blivit VINTER! :D.
Igår var det hoppning på ridningen, jag  hoppade på en stor grå tinker som heter Farmer, han är seg, men igår hade jag en jäkla fart på han :), han gick på tre galloppsprång där det skulle vara fyra :O, Jennie hade Elit och det blev ett litet missförstånd mellan dom så hon druttade i backen :/, tur gick det bra :D.
Ha det bra allihopa ska vell upp och rida på min lilla busunge snart :D.

HUUGS(A)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0