lyckad <3

min helg har varit super lyckad :D

FREDAG:

Tävling med Logi bus rosett i LD (70cm)
och vann gjorde jag i LC (80cm)
Den dagen var jätte super bra älskar den verkligen<3!<3
Jag känade 200kr eftersom jag får pengar för mina rosetter <3

LÖRDAG:

Lördag hade vi båt rally i hamnen.
Mormor, morfar Rune Jan och Gunnel var ut och åkte båt med pappa.
Medans jag var "korvgumma" ;).
Jag sålde super mycket, haha.
När dom kom tillbaka så åt vi sallad sen fick jag 300 kr :D glad man blir :D
Så nu har jag 500 spenn på två dagar <3
På kvällen blev det fest vid sandlandet.
Madde fyllde 15 år i fredags och Becca fyllde 15 år i Lördags så dom hade en tesammans.
Jag hade det mysigt speciellt på kvällen tesammans med "C" <3
PUSS<3

SÖNDAG:

Idag vaknade jag klockan 6:00 var av att jag gick och la mig runt 01:30-02-00 på natten innan :P.
TRÖTT SOM EN ja vem kan vara lika trött som jag ;).
Idag var jag iallafall emd Jossan och Frida på tävling, det är ju tredagars meeting i folkärna :D.
Jag var där i fredags och dom idag söndag eftersom det var regionalt.
Jossan fick 4 fel i LB+5 (1,05 m) sen kom hon trea i LA (1,10m)
Frida fick 4 fel i LB+5 (85cm) men 0a i LB(80) fast tiden räckte inte :/.
Emma vann LB (90cm) men fyra fel i LB+5(95cm).
Vickan kom 4a i LB(1 m) men fick 4fel i LB+5(1,05m)

Nu sitter jag hemma har nyss käkat pizza :D
Min helg har iallafall varit helt underbar!<33

I´m loving it<3

HUUGS(A)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0