Hejhej =)

Första dagen i 9:an var jäte rolig :D
Träffa klassen + massa andra folk :D
7:orna var SUPER SMÅ :O.

Jag var med Jennie hela dagen igår, och senare kom Andreas :D.
Vi hade jätte roligt.:D
Bara det att min hund skämde ut sig lite :D.
Han gick till Andreas i soffan ställde sig vid han, och hulkade.
Sen fick jag han att vända på sig, då spydde han över mitt playstation :/.
Men som mamma säger , man rår inte för att man spyr :).

Nu ska vi ha ute dag med klassen idag kommer hem runt 14:00.
Kanske bloggar då innan ridningen :P.

HUUGS(A)<3333


Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej snygging! händer hos dej? :)♥

2009-08-20 @ 15:26:40
URL: http://HTTP://SANNAAKARIN.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0