HAHA

Jag och mamma hittade iallafall 1,5kg kantareller idag :D.
Sen plockade jag blåbär och gjorde blåbärs sylt och pannkaka MUMS:D.
Åkte till Madde när jag ätit vi har mest dampat.

Elr hon inte jag, jag tittade mest på :P.

Vi har lyssnat på musik och dansat runt m.m.

Sen fick jag prova en sån där spikmatta, jag rent ut sagt HATAR DOM!!!.


Nu sitter jag här i soffan ny duschad och allt :P.

Har varit på fotbollsträning.

Var lite jobbit efetrsom det var så kvaft i luften :D.

Nu ska jag kolla lite hästannonser sen ska jag äta mat :D


HUUGS(A)<333



Kommentarer
Postat av: Anonym

du som har en system kamera. Varför tar du inte bilder själv för?

2009-08-04 @ 21:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0