GOTT!

Kina mat är super gott :D
Jag åt kyckling ris och curry.
Till efterrätt åt vi friterad banan och curry :D
Allt var super och jag blev super mätt.

Jag och mamma gick in på djurmagazinet, för att kolla lite :D
Jag joggar ju välldigt mycket med Izpher och det är så jobbigt att hålla i kopplet.
Så vi hittade ett midjebälte som var special sytt/gjort.
Det var ju inte det billigaste men det var det värt :D 350:-
Jag fick lov att prova det när jag kom hem, så idag har jag sprungit mycket :D
Först match + uppvärmning+ nedjoggning och sen joggning 2 km med hunden :D

Senare ska jag ner till Madde tillsammans med några tjejer :D
Vi ska ha det så himmla roligt.
Vi ska ju även sjunga singstar, och det är ju jag faktist expert på HAHA :D.
När vi hade film kväll hos Jennie så vann alla som var med mig, inget annat lag vann ;).

HUUGS(A)<33

 Saknar <3

Kommentarer
Postat av: e

hoppas du har en bra lördag (:

2009-08-29 @ 18:54:43
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0