Dissa

Okeej allihopa.
Nu vill jag dissa en sak.
Före första vill jag säga att anonymt är dåligt.
Inte om man är snäll, men att inte våga stå för man vill säga, det är så SJUKT fegt!!.
Jag tycker inte man sitter och gömmer sig bakom en dator och inte vågar stå för man tycker!!!!!!.
Nu är det så att jag faktist inte tar åt mig av dina kommentarer.
Jag har bra självförtroende, och jag tycker att jag är snygg i ansikte och inte ful.
Jag tycker själv att jag sminkar mig fint.
Men tydligen ser inte du skillnad på vad som är brunt och vitt.
Jag tycker inte att mitt skolavslutnings fotto är fult, att jag är brun i ansikte och ljus på halsen.
Nej du det har du fel i, skaffa linser om du ser fel.
Om du nu är så avundsjuk så kan jag berätta hur du ska göra, men sitt inte när du har tråkigt och hacka på andras utseende. Man sminkar sig som man själv vill, man sminkar sig inte för att folk ska klanka ner på en.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

du vet /ni vet vilka du/ni är !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0