9:annnnnnnnnn <3

Sitter här vid datorn och tänkte blogga lite :D.
Blev klar tidigare med sminket håret och kläderna :D.
Idag är det då första dagen i 9:ann :D:D.
Vi går bara mellan 10:00-13:00
vi börjar senare bara för att dom nya sjuorna ska få komma ensamma till skolan och känna lite trygghet HAHA :D:
Jag ska hämta Jennsan klockan 09:35, sen bär det av till h-gården :D.

Igår gick det jätta bra på ridningen :D.
Jag hade Walther Igen :D:D:D:D:D:D:D"!!!!!
Vi jobbade mycke på volterna och minskade och ökade dom (i storlek) :D.
Walther är svår att få att böja mycke på nacken, men jag fick ett tips, efter det gick han super fint i form :D

Nu ska jag bara borsta tänderna :D


HUUGS(A) <333

Kommentarer
Postat av: Nathalie hjärta Fredrik

du bodde i borlänge va? :)

2009-08-18 @ 09:58:21
URL: http://nathalielantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0