Huvudvärk

Hejsan

Har varit i skolan idag. Det var vell lite smått tråkigt för jag har sån j*vla huvudvärk.
Fick den i går efter träningen.
Jennie var inte i skolan i dag eftersom hon var på sin mormors begravning.
Jag fick tillbaka ett verb förhör jag fick MVG :D:D ett halvt poäng in från alla rätt :O lite synd.
Bilden blev inställd. Men jag sara och marie satt kvar och gjorde lite saker och pratade.
Sara berättade en rolig sak som man får en rolig bild framför sig.
Just nu håller jag på med Framtiden som ska lämnas in i morgon på So on.
Jag är snart klar och det blir vell bra.
Nu skäller hunden, så jag tror att faster och farbror kommer :D:D
Ska gå nu då. Hoppgrupp snart så PUSS.

HUUUGS!(A)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0