HAJSAN :D

Idag Måndag var vell en trök dag iskolan. Min Jennsi var sjuk :( så det var vell super tråkigt.
Vi fick lov att sudda väggar på mentorsgruppen. Sen på Hemkunskapen fick vi laga mat. Jag var själv och lagade kyckling, med egen marinad i ugn sen sallad klyftpotatis och egen sås. MUMS det var jätte gott. Lite häftigt
att såsen var gjord på svartvinbärs saft :P.
Efter HK var det dags för Tyska vi fick till baka våra prov jag fick VG VG+ VG+ tror jag det stod om jag kommer ihåg rätt.
Vi får olika betyg per del.
Efter tyskan var det mat, jag drack ett glas vatten och åt en macka, var inte särsilgt hungrig efter HK.
Sen gick jag Marie och Sara till stora stenen, och där satt vi och solade :D varmt varmt.
Sen var det dags för Svenska jag var bara där i 20 minuter, fär sen skulle jag till gården.
Nere på gården fick jag reda på att jag skulle åka till Svärdsjö skolan på möte inför skol DM.
Jag är en av dom som är ansvarig :S:S läskigt.
Det var mycket och planera, sen ringde Jonna, så då gick jag ut i korridoren.
Ute där var Linn Jonna och Emma-Clara, vi kramades lite sen stack som, eftersom dom var sena till Matten =)
Nu är jag äntligen hemma, och har nyss ätit fiskpinnar och pratat med Jennie.
Hoppas hon kommer till i morgon, eftersom det är matte och vi jobbar tillsammans.
Nyss fick jag ett brev på posten där det stod "VÄGVERKET" , yes! tänkte jag mitt körkort.
Men in uti på lappen stod det, du måste betala 120 kronor innan vi trycker kortet.
Nej tänkte jag det kan ju ta upp till 4-5 dagar innan jag får det då :S.
Får vell hoppas att det blir klart innan påsklovet iallafall.

Snart är sommaren här, och jag undrar vad du mest av allt vill göra, kommentera en sak.

Jag vill iallafall åka till Grönalund med mina vänner <3<3

HUUUGS! bästa <33


Kommentarer
Postat av: jennie

vad fan är det på bilden? hahahahaha (;

2009-04-06 @ 17:08:34
URL: http://jennieleandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0