hejhoppgummi.....

... fortsättningen kan ni vell klara ut själv!;).
jag vet att jag är sämst på att blogga men det betyder att jag har massa annat för mig, det är ju rätt bra!:).
men just nu sitter jag på tråkig datakunskap och som vanligt händer det inte mycket där....:(. men idag efetr skolan ska jag prova lasta pollen igen och sen kanske det blir att träffa pluppis :)))!!!!!.
i morgon är det fredag och det betyder HELG!!! fast denna helg är super fullbokad hos mig!.
fredag vet jag inte riktigt men jag tror det blir en sväng till Ikea med mamma och pappa, på vägen släpper vi av Gustaf vid Hofors för han ska cykla och vara lite galen!:P. får vell se om mamma och pappas plånbok är lika fulla när vi åker hem (a) ;). Lördag Söndag står tävling på schemat, jag ska inte tävla :( men måste hjälpa till eftersom jag sitter i tävlingskommiten!, sen är vell inte dressyr riktigt min gren, tycker det kan bli rätt långtråkigt!.
vi får vell se hur mycket vi hinner höras under helgen!:)
pussssssssssseeeeeeeeeeeen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0