tid över

hejhej

det var ett tag sen men jag har inte haft någon tid över för att blogga men just nu fick jag det så tänkte slänga in ett litret inlägg :). Iallafall just nu sitter jag och väntar på att Gustaf ska sluta så att jag får pussa lite på honom :))). Runt fem blir det vell att träffa Amanda och vi skulle äta ute för sen ikväll ska vi fira Anna med att bowla lite :) Det blir jag Amanda Anna och Jimmy :). Hoppas jag vinner hehe ;). Aja vad har annars hänt? typ inget, jo men jag går ju i skola varje dag och det märks att jag går idrottsprogramet :). Igår hade vi fys test sjukt jobbigt sen idag hade vi orgentering, i morgon och på torsdag har man träning i sin specifika "sport". Nu ska jag vell fortsätta chilla runt här i skolan men puss så länge


HUUGS(A)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0