INSJÖN TÄVLING

Hejhej

nu har jag kommit hem och satt mig i soffan efter två helger tävling :)
jag fick 1 nedslag i 90 cm på hinder nummer 2 men det spelade inte så stor roll :P
Men i 1meter gick jag dubbel nolla altså jag red både grund och omhoppning utan fel :).
Och jag hade fjärde snabbast tid så det var roligt att få rosett och att "springa" ärevarv.
Amanda fick rosett i90 cm men ett stopp i 1 meter men super nöjd ändå :).
Här kommer min ritning på banan, det tjocka gråa hinder 11 är en mur :P
men grunden var hinder 1-7 sen omhoppning 8 till 12 :)
prickarna mellan en röd och en vit fyrkant är start och mål för olika faserna, prick linjen innan åttan är både start fas 2 och mål fas 1 :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0