BAL-baksmälla

Godmorgon

sitter i skolan just nu på so efter lite sömn inatt känns lite som en baksmälla haha :), vi hade ju bal igår och alla var grymt fina!! :D.
Bilder kommer senare idag, men iallafall så fick vi först knäppa kort sen fick vi gå in och få en välkommsdrink :), efter det blev det mat och jag gick med Victor och han var jätte snäll/ duktig som kavaljer han drog ut stolen hämtade fika m.m :). Maten var kyckling på spett och potatisgratäng, det var jätte gott :). till efterrätt fick man nån sak med mjölk i så jag fick en egen liten efterrätt som blev kladdkaka med frukter MUMS! 5/5 i betyg :). När alla hade ätit så fick vi gå ut och dom fina 8orna som var "värdar" för kvällen fixade bort alla borden och sen var det dags för dans till falu storband :), victor bjöd upp till första dans, gullig han är :). Sen blev det att dansa med massa olika, kan bara säga att min och Jennies Tango ägde ut alla! ;)). Men kvällen blev lyckad och vi åkte vell hem vid 00:00 och nu sitter man här :) Men roligt hade vi och jag vill just nu bara spola tillbaka :)
pussen nu ska jag fortsätta :)

HUUGS(A)<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0