frågor

Vad har du för färg på dina ridbyxor? gråa bruna svarta och vita (alla förutom vita är rutiga)
Har du ridstövlar eller ridskor? mh stövlar
Vad är din favorithäst för ras? islandshäst och "walther ras"
Anväder du chaps? nej
Vad har du för storklek på din hjälmen? 57-59
Hur högt har du hoppat? 120
Hur bra tycker du ditt stall är från1-10? mitt närmaste som hör till mig får en 9a :)
Är hästar ditt liv? JA!
Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar? nja det är ett vanligt rum men även många rosetter och priser från hästar
Har du ridit en häst som är över 160 cm i mankhöjd? ja
Har du ridit en hel svart häst/ponny? Ja
Har du ridit en fjordning? ja
Har du ridit en shettis? Ja
Har du ridit en travare? ja
Du anväder alltid hjälm när du rider? yes
Du kan stallreglerna? yes
Du är istallet mer än 7 gånger i veckan? yes det tror jag
Du rider mer än 4 gånger i veckan? runt det
Du bor nära ett eller flera stall? ja
Du går på ridskola? ja
Du brukar rida i ridhus eller paddock? yes
Har du haft sommarhäst? nej
Har du ridit mer än 1 år på ridskola? ja
Tycker du om att hoppa? bästa som finns :)
Tycker du om att rida dressyr?
 ja
Har du ridit in en häst/ponny? nej
Vad är det högsta du har hoppat med ponny? 105 cm
det högsta du har hoppat med häst? 120
en färg tycker du mest om på hästar? svettfux och logi fux
du haft? jag rider en som är som min plutt
Hur länge har du ridit? jätte länge
 att börja rida?
har du tävlat? ja
hur höga klasser? lb hoppning
vad gillar du mest? hoppning
Vad har du förr sadlar? en dressyr globus
,Vad har du för Träns? 2 pular ett svart och ett brunt
Hur många täcken har du? - 20 kanske
hur många benskydd har du?  par
Hur många schabrak/vojlokar har du?
10 kanske
Hur många grimmor har du? 10 kanske
Hur många spön har du?
8 stycken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0