23 grader i skuggan :)

Hejhej

ja jag vet att jag är väldigt seg med bloggen :P, men jaja har annat för mig.
Steka i värmen t.e.x. :P nu ska brännan fram :). Idag har jag shoppat med Caroline Wallin på stan, jag handlade ett linne en bikiniöverdel och ett par gladiatorsandaler som är skit snygga :).
Nu kollar jag lite på vampire diaries en jätte bra serie :).
Imorgon är det bara 6 skoldagar kvar :)
Pappa har åkt på jobb till skåne så det är jag och mammsen som har det lite mysigt :)
Denna helg är det falu kalaset hoppas många ska dit, jag och amanda ska i allafall dit på rix fm festival imorgon :)).
EFTERLÄNGTAT!!!!
Min kompis Jennie har svikit mig och dragit till värmen i Turkiet :), jag skulle med egentligen men jag hade inte pengar just då m.m. :P, men just nu känns det som vi har mycket värme här med ;).
Vi hörs ses och ja.. hejdå! :)
 HUUGS(A)<333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0