Spaghetti mit fleischsoße

tjullelluuu


har precis ätit middag som min mamma lagat och den var super god :), snart ska jag åka och rida lite få i gång han inför tävlingen :). Jag ska tävla han på torsdag och det ska bli super kul :), i morgon blir det förmodligen att shoppa eftersom det är min lediga dag :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))).
Pappa kommer vell hem i kväll/natt efter en lång tvådagars i helsingborg :P.
vet inte riktigt vad jag ska skriva om, lite halv dött på jobbet idag inte mycket folk :/.
Jag kan även nämna att igår kväll så var det en liten "tromb" i falun som blåste omkull några träd som hamnade på en sommarstuga :/ inte kul men det verkar som om alla var oskadda :) tur det iallafall. men pusspuss så hörs vi!

HUUGS(A)<333



bild tagen från dt.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0