årets första :)

yes nu är det snart över, årets första iallafall vad jag hört riktiga åskväder :/ hatar det men ändå lite mysigt :P.
jobbat idag som vanligt men som jag alltid säger så tjänar jag pengar :D, så nån dag blir det shopping och då menar jag SHOPPING!!! :).
äter lite smågodis just nu inte för att jag behöver några "extra" hål i tänderna eller extra kilon på magen (A)..
men iallafall i veckan hade jag tänkt mig en dag när jag är ledig att jag skulle gå på stan, har inte varit där på super länge ;) kanske hittar nått nytt :).
Jag och mamma har gått tipspromenad med hunden i kväll blev vell minst 4 km :D riktigt bra, jag fick mer än henne 8/10 rätt :) bra va! :) nu ska jag kolla på tv med henne medans min pappa sitter helt jä*la ensam i en "fet" lastbil mot helsingborg :P. men han är bäst! :D
pussen


HUUGS(A)<333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0