Rosa huset

Hejhej :D

Idag vaknade vell jag runt 10 och klockan 11 drog jag och mamma till rosa huset i Borlänge :).
Vi kollade på tyg och mönster till min balklänning, hittade ett blått tyg och sen en typ halterneck klänning :).
Vi åt på max jag åt typ bulgursallad, för jag har bestämt att jag ska vara nyttig :).
Jag och Jennie skulle egentligen varit och gymat idag men dom stängde klockan 3 så vi kände att det inte var någon ide :P. blir vell imorgon :D.
Vi har köpt mackor till ikväll typ subway mackor och dom ser skit goda ut :D.
Skulle egentligen haft tävlat idag men pga kylan så blev det inget ://.
Ha det bra ska hålla familjen sällskap, klockan 15:45 kommer vell madde då ska vi gå upp till jennie och åka pulka :D

HUUGS(A)<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0