5 val :D

Hejhej :)

Har nyss ätit kebebgryta som jag lagat med mamma, den fick lungt 5/5 i betyg :D
Sitter och lyssnar på musik just nu är det DonkeyBoy-Ambitions gillar den stort :).
Blir vell att hämta Jennie runt 18:00 sen ner till Elin på tjejkväll, kommer bli grymt kul :).
Pappa och jag var och handlade godis tidigare + att vi hämtade ett handfat morfar och mormor köpt. Klockan var bara halv tre då hade den varit mer hade vi stannat och kollat på Ivan. Det är såhär för dom som inte vet så har det blivit nån facebookgrupp om att ivan ska cykla naken ner för en gata inne i stan klockan 16:00 idag :) haha fattar inte att han gör det ;). Skulle gärna kollat på det. När vi kom hem iallafall så satt jag och pappa oss vid datorn och valde gymnasiesaken jag gjorde 5 val. :) hoppas det blir bra. Ska snart prata med Amanda D om en sak, sen har jag nyss pratat med en glad jonna :) Dom har bal ikväll i Haraldsbo, skulle gärna vilja varit där och fotat henne och massa andra men får vell se korten sen :).
Ha det bra ska fixa lite saker nu :)
pussen


HUUGS(A)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0