Onsdag

hejhej

har varit i skolan idag från 08:10-13:55 det var en rätt rolig dag :).
vi hade no prov som jag tror gick bra och imorgon blir det nationella prov i 160 minuter :O aldelles för kort tid att hinna få en bra uppsatts på :S. Efter skolan drog jag linnea wänn och moa löfstedt ner på stan, vi gick och fikade och satt och snackade "skit" och hade roligt i 1 timme och 30 minuter. Sen blev jag hämtad av jelenas mamma och "pappa" på vägen hämtade vi julie henens lillasyster som är så grymt go :).
På hoppgruppen senare hade jag Nova vi hopapde lite utan stigbyglar och lite emd, gick faktist jätte bra, fast hon hoppar som en groda/helikopter :P. Nu sitter jag här och är ny duschad ingen är social på msn heller, så jag ska nog ta och göra mig en liten macka och kolla på tv.
pussen hörs imorgon

HUUGS(A)<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0