Walther

Hejhej

min mamma har precis lagt sig och min pappa är i Helsingborg :P så det är just nu bara jag som sitter här. Jag har varit en stund med madde och jennie nu på kvällen och vi hade skit kul på msn :)). Amanda kom till mig igår och sen sov hon här tills idag och åkte hem precis innan jag drog till madde och jennie :). Vi har ridit hem hästarna från betet idag, och jag fick rida på min bebis Walther :DDDD!!!!.
Jag har iallafall haft det super kul med Amanda, vi har kollat på en engelskungdomsserie :P Skins heter den :). Nu är vi äntligen klara med den och den var sjukt bra!! :DD.
Ska jag kanske berätta lite vad som hänt i helgen?(=

FREDAG: Då var jag ju med linnea på tävling och sen kom jag hem då duschade jag och fixade mig sen skjutsade mamma mig till Gustaf :), vi kollade på Farsan sen åt jag med hans familj och senare blev vi skjutsade till bion och vi kollade på Eclipse :). Vet jag har redan sett den men den är så bra! :D När filmen var slut gick vi till han och myste lite (A) :) <3

Lördag: Jag jobbade från 10-17 och det gick super sen när jag kom hem kastade jag om kläder sen drog jag till Madde :). Hon fyllde ju 16 år :), hon fick en marabou, bilpåse, doftjävel till hennes epa och sånna här tärningar :D. Vi grillade pratade och hade det gött ;). Sen tog vi cdspelaren satte på hög musik och drog ner till maddes lilla fest! :D det blev en lyckad kväll förutom min väska som blev snodd, tur hade jag inget i den + att den var sönder och jag behöver ändå en ny ;P. Det roliga var att den som snott lagt mina saker som inte låg i den som ändå inte hade nått värde, dom hade den/dom lagt som en liten skattjakt som jag och jennie följde och skrattade ;) haha skit kul :D

Söndag: Red logi på morgonen och senare kom amanda vi hade jätte roligt :) finns typ inget mer att säga än att denna dag var sjukt rolig och att jag SAKNAT AMANDA! :D <333 

pussen nu då <33
 

Kommentarer
Postat av: frida - frågestund

frågestund på min blogg, ställ gärna en fråga :)

2010-08-03 @ 12:49:55
URL: http://fridaastaar.blogg.se/
Postat av: carro

Hej!

Jag har en Veckans blogg tävling på moin blogg,som du gärna får anmäla dig på! :D

jag kommer isf ta ett litet foto från din blogg som representerar din blogg,anmäl dig på min blogg,så kommer folk rösta på dig!:D<3

2010-08-03 @ 19:10:08
URL: http://carrrooohhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0