lugnet :D

hej

sitter ny duschad framför datorn och känner att det var ett tag sen jag skrev ett seriöst inlägg :P. Men iallafall så började jag på Gymnasiet lite scary men ändå välldigt spännande :D, min nya klass geter ID1C och står för idrottsprogramet :D. Jag känner att min klass är välldigt bra hittils vissa saker att ändra men jag vänjer mig :). Lite svårt att vara utan Jennie min bästa vän som jag alltid gått i samma klass som :P. Aja nu ska jag snart äta varma mackor som mamma och pappa gjort :D mums!. Åt på donken idag med madde jennie och gustaf <3 idag :D jätte gott!! idag var även min första ridlektion jag hade Walther min bebis och det gick super bra! :D

PUSSEN <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0