Gårdagen :)

Nu kommer ett inlägg om vad som hände igår kväll :P.

Jag och pappa åkte in till shell vid gruvrondellen och väntade på Jonna och alla andra :P.
Men dom var så himmla sega så jag tänkte låna toaletten på macken :P.
När jag står i kön står det en kille framför mig.
(det var bara jag han och killen i kassan där inne) :S.
Han bara "1paket kondomer profil"
"ska bli" så hämtade han det.
Sen när han tog betalt, så sa han som stod i kassan
"brukar du kn*lla ofta?"
Jag tänkte det har vell inte du med att göra ;P.
"Ja vi kör vell några rejs om dagen".
Jag skrattade så mycket och visste inte om jag skulle gå ut eller stå kvar.
Men det blev att jag stannade kvar ;).
Sen kom dom och hämtade mig så bar det av till CozMoz i borlänge :P.
Någon mer som var där igår ???
När vi kom fram var den sån jäkla kö, ni som varit där och vet hur det ser ut. Så fick vi ställa oss ungefär 10 m innanför parkeringen. Jag sa det till Jonna att vi inte skulle får komma in, men som tur fick vi det :D Sedan där inne var det trångt som sjutton, alla 7:or / 8:or från mkin skola var ju lite halv DAMP!. Jonn a började ju strula redan efter 5 minuter på dansgolvet haha :P. Jag och Emma-Clara var helt galna ¨så vi stack in i alla ringar som blev, jäklar vad killar man fick då :D:D:D:D. Det fanns en kille igår på discot som var så himmla äcklig, han typ sprang runt och tog alla tjejer lite här och var. Vi hade jätta roligt , vi var 8 stycken :) Jag och Jonna hade sånna där lys saker i munnen såkllart så var ju min grön, sen fick jag en blå på armen av Sandra i fotbollslaget :). Undra vad jag ska hitta på för roligt nu, kanske ett till inlägg :P

HUUGS(A)<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0