KAALLT!

Jag och Madde har haft tråkigt så vi tog moppen och åkte ut :).
Först var det inga vid sandlandet så vi drog till hälsinggården.
Där träffade vi Björn Ulf Busk Filip Megge Besnik Jonas och Sören (det är filips tysk).
Men senare skulle dom dra hem till en frida som vi inte ville med till.
Så vi tog moppen till sandlandet.
Där var det vell några människor.
kitte hanna några killar byström anka linda och några till var där.
Anka drog, så byström jag och madde satt och skratta :).

Imorgon blir det rida Logi, stalljour med Jennie, sen blir det någ sandlandet på kvällen! :)).

Idag har det varit roligt på "jobbet".
Jag och killarna skrattade as mycket :)).

nu ska jag kolla på idol :)

HUUGS(A)<333


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan, hittar du på en lördagkväll?:)

2009-10-03 @ 13:44:35
URL: http://elinfredrikahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0