I show you the answers...

japp överskriften hör ihop med Duffys låt- Warwick Avenue :).
Jag tog den mening jag precis sjöng haha :P.
Idag var det rätt roligt på "jobbet" gick rätt fort :).
Jag Jennie och en kille andreas kanske han heter :P.
Vi plockade 8vagnar fulla med varor, eller jag och Jennie plockade vell det mesta.
Idag var det bra eftersom jag hade vantar på mig, och då slapp jag skära mig på allt :).
Mormor och morfar har precis åkt dom var här en liten stund eller jag han bara träffa dom en kort stund.
Vi fikade choklad donuts :) smaskens ;).
Madde ringde nyss och undrade om vi skulle vara, så hon kommer vell snart. :)
Izpher ska vell ut på en promenix sen så det blir vell jag och om Madde vill får hon följa med.

Vill även innan jag slutar skriva önska Katitsi (jennies katt) lycka till! för hon har blivit as mager, och äter/ är hungrig hela tiden men sptr bara upp det.
Så nu om 20 min ska dom träffa en veterinär hoppas allt går bra! :)

HUUGS(A)<333


jag kan ej lägga in några bilder för min dator som alla bilder ligger på har pajjat och kanske inte går att fixa.
Så jag har inga bilder att lägga ut :/.
Hoppas att jag kan få ut alla mina bilder, det är ju liksom alla på min dator och jag har ingen kopia :/.

 


Kommentarer
Postat av: Ellie<3

Kolla in min nya blogg=)<3

2009-10-01 @ 19:04:45
URL: http://ellinoreadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0