09:18

Godmorgon alla morgontrötta :).
Vaknade runt 09:00, och kunde inte somna så det var lika bra att gå upp :).
Nu sitter en liten gullig skrikhals till katt och gapar, hon vill vell ut :).
Ska släppa ut henne :P., nej hon ville ej ut hon ville bara ha godis som vanligt :P.
Sitter och snackar med Jonna som är den enda som är inne på facebook ;).

Ska vell läsa lite bloggar också har inte gjort det på ett tag för jag har ej hunnit, bara kollat lite på mina vänners :P.
Idag blir det att duscha äta frulle och sen ska jag renskriva på engelska :P.
Jonna skrev precis att hon skulle till Ikea, hade det inte varit för att jag måste rida Logi i svärdsjö idag, så skulle jag åkt med :).
Men hon ska köpa en spegel åt mig till mitt rum :)).(om dom hade pengar) <3

Imorgon blir det kanske barnridning med sessan, för isak ann- maries barnbarn ska ha kalas :).
Sen ska jag ut till Jelena, och på kvällen drar vi på Halloweenfest!!!!!!! :)))))))))))))))))

Nu blire FRULLEEE :) <3

HUUGS(A)<333

Kommentarer
Postat av: lollo

vad händer idag ?? :P

2009-10-30 @ 09:58:40
URL: http://blondinsalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0