SV: anonym

Jag har fått en anonym kommentar om att skriva lite om min systemkamera :)
Hoppas du blir nöjd annars får du skriva vad du vill veta mer :).

Det är en Svart nikon D60 som jag har ett VR objektiv till och ett zomobjektiv :).
Den kostar sammanlagt med allt ca: 8500:- - 9000:- :).
Jag är jätte nöjd med den, den tar otroligt fina bilder :).
Den är verkligen värd sina pengar, med vr objektivet kan jag skaka grovt på kameran medans jag knäpper och ändå blir bilden super fin :D
Det går att köpa ett makroobjektiv bredvid, men då blir det såklart lite dyrare.
Värd att önskas i julkapp :))!!






HOPPAS DU BLEV NÖJD ANNRS FRÅGA GÄRNA FLER FRÅGOR! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket! :) fin kamera

2009-11-24 @ 20:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0