Stan :D

Hejsan, var ett tag sedan.

Idag var jag ner på stan med Andreas, jag köpte en sak åt pappa till farsdag, och han kollade på skor och mössa.
Men hittade tyvärr inga :/.
Jag var hemma hos han sen tills pappa skulle handla då hämtade han mig :)
Vi kollade på film medans vi väntade och jag fick bestämma.
Det blev Sagan om ringen- konungens återkomst.
Imorgon blir det hundkurs, lydnad med Izpher :)).
Jag har setat nu på kvällen och smsat med några sen har jag även skruvat ihop möbler till mitt rum :).
Byrån sängbordet och tvbänken.
Det ser bra ut än så länge :).
Körslaget var bra, för Pontare åkte ut, jag tycket Stefan var super bra :)
Igår i Idol var erik så bra så att man rös, tur att jag har det inspelat så att jag kan kolla om och om igen.
Globen närmar sig och det gör även Jennies födelsedag :D.
Hela detta år tycker jag har gått super fort :)
Nu blir det CSI MIAMI :D

HUUGS(A)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0