Köttbullar (=

Kom hem från skolan runt 16:30 slutade 16:00 idag :P.
Super rolig dag :D
Lektioner:
*Biologi
*Matte
*träslöjd
*Lunch
*Svenska
*Engelska
*Idrott
Okej alla tror säkert är hon dum i huvudet, ser ju ut som värsta tråkiga dagen.
Men nej den här dagen går fortast och är roligast :). Alla lektioner är 55min utom slöjd som är 2h och lunch som är 30 min :P.
När jag kom hem så åt jag och pappa köttbullar och potatis ch sås (=.
Sedan klippte jag pappa, han har hunnit blivit så himmla långhårig :P.
Nu sitter jag bara här och läser bloggar och kollar runt.
Tänkte fixa lite med bloggen, senare blir det ut med hunden, och longera Logi :).
Kanske hörs senare :)).

HUUGS(A)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0