Gäsp...

Sitter här och har nyss skördat, har haft en underbar kväll hemma hos Jennie.
Fast jag typ tillbringade den mer med Jennies lillebror ;P + x- boxen :P.
Nu ska vi kolla på tv kanske äta en kvällsmacka, sen blir det godnatt för min del.
Men vi hörs vell imorgon. Jag har även varit in och kollat på svt.se för där är jag med i ett litet klipp :)
Denna helg blir fullspeckad men ska försöka hinna med bloggen också :)

HUUGS(A)<333

Helgen:

Fredag: Ledig, bara slappa träna med hunden, kvällen 2012 med Jennie på bio :))

Lördag: 06:00 gå upp morgon stalljour 07:00 i svärdsjö. Klcokan 10:00 Tävla Walther första serie tävlingen :) Sen hem på eftermiddagen blir det att fira Maggan (pappas syster) hon har nyss fyllt 50år :) GRATTIS!:)
Sen på kvällen blir det tidig säng för nu kommer söndagen HÅLL I ER! :DD

Söndag: Jag och jennie blir skjutsade tidigt på morgonen till Globen i Stockholm :) Vi ska gå på horse show, vi åker ner tidigt för att shoppa, sen blir det showen på kvällen :) pappa och morfar kommer och hämtar oss på kvällen :)
Kommer bli en helt underbart rolig dag med min lilla gullunge till kompis! <3

HELGEN KOMMER BLI HELT OCH HÅLLET UNDERBAR! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0