3 november

Hejsan, slutade 16:00 idag men dagen var jätte rolig.
Hade 2 nationella prov, som jag tyckte kändes bra :) (bara träning).
Efter skolan har jag bara städat och städat :).
Fick nån liten städ mani :).
Pappa håller på att fixa en liten överaskning.
men lyckas inte särsilkt bra :P.

Mina kompisar Frida och Josse fick kattungar igår kanske det var :) Dom fick 6st men tyvärr så dog en :/.
Den åt tydligen inget, så nu spronger hon runt och letar efter den.
Dom får inte komma inärheten av dom andra för Simba tror att dom ska ta fer av henne :/ :P.

Nu ska jag checka teven lite :)

HUUGS(A)<33

Kommentarer
Postat av: malin

Fin blogg ! :)

2009-11-04 @ 14:21:50
URL: http://malinbergling.blogg.se/
Postat av: daniel

bloggen är fin öch mycket bra :D

2009-11-04 @ 17:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0