Plugga järnet............................................

Hej Bloggisen ;)

Sitter just nu vid datorn har nyss pluggat :(
Matte prov i morgon sen Svenska redovisning på vittfält :D roligt :D
Ööö NOT. Jag kan typ ingenting om geometri xD fast nu har jag läst kapitlet flera gånger.

Dagen ägde idag, jag började med tandläkaren, hon sa att jag inte hade hål :DDD.
Sen var det skolan men vi åkte direkt med 701 (buss) ner på stan.
Tjejerna sammlades 10 på UMF (ungdomsmottagningen) killarna gick på museum.
Vi satt i en liten sal, tilsammans med en som hette Kerstin, och var barnmorska.
Hon sa nästan direkt meningen "Killar kan komma hit om dom t,ex känner att ena kulan hänger snett".
Jag satt bredvid Carro W och alla kan ju gissa vad som hände :P.
Carro skrattade och det gjorde jag med, eller dom flesta. Men alla slutade utom jag och wallin.
Hon pratade mest om oskyddat sex och menscykeln. Sen fick vi ta två var kondomer och broshyrer.
Sen gick vi en stund på museumet, sen fritt på stan.
 Klockan 12:15 tog vi bussen till skolan och åt mat, sen hade vi bild.
Efter det var skoldagen slut :D:D:DDDD 
Kortis dag blev det.




Nu ska jag kolla klart på ett tv program, sen äta och hoppa i min hoppgrupp <3

HUUUGS(A)<33



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0