DalaHoppet!

Hejsan svejsan bloggisen <3


Efter skolan drog jag till Lugnet och kollade på Dalahoppet, jag kollade på 120 cm och 130 cm :D.
Linda Heed låg bra till, sen är det en som heter Gaby hon tränar jag och Logi för.
Hon var med, och det såg vell ut att gå bra! :).
Efter dalahoppet åkte jag till Ica Maxi och handlade en Mmmarabou Amigo och lösgodis Mummsigt! :P
Nu har jag nyss kommit hem och ska snart äta kyckling och ris.

Snart börjar även top modell, blir vell att titta lite på det.
Idag gick det bra på både No och engelskan :D.

Klockan halv 6 blir det fotbollsträning :DDD, jag missade den igår eftersom jag skulle plugga!.
Efter blir det att ta hand om söta ponnisarna <3


HUUGS(A) <33

Kommentarer
Postat av: lin

Lycka till på tävlinge på sööndag :)

2009-05-17 @ 08:22:02
URL: http://carolinewaallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0