Är med Mädi ;)


Madde kom hit vid 15:00, jag hämtade henne på moppe. :D
Vi åt mat med mamma pappa mormor och morfar. Efter det spelade vi guitar hero, jag ägde på HARD xD.
Senare läste hon roliga historier och kollade i skolkatalogen, medans jag gjorde SO, roligt roligt.
Klockan 18:15 drog vi in till Ica maxi och handlade godis sen handlade jag en vit sommarjacka å Intersport.
När vi var klara drog vi ner på stan, till parkeringshuset "i underjorden" ;).
Vi träffade Becca och Rebecka Andrén, sen drog vi hem till Kniva.
Nu sitter vi och kollar på Good Luck Chuck, och äter godis mumsa :DDD.

Maddes kommentar är hela tiden "gud så gulligt" .... (om filmen)

Imorgon ska jag rida på Logi Pogi, kanske med Inger :)

Nu ska jag fortsätta umgås med MÄDSEN xD <33

HUUUGS(A)<333

 VILD STUDSMATTEDAG :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0