1 Maj

Hej

Har vell inte så mycket att göra i dag.
Har varit uppe och ridit Logi.
Nu sitter jag ute och steker och lyssnar på musik.
Mamma och Pappa fixar altanen bak lite sommrikg.
Sen mot kvällen ska jag hjälpa Inger och Nils- Olof och hämta hö.
Sen ska jag till Jennie, och säga hejdå.
Hon åker ju till Turkiet i morgon, så jag får inte träffa henne på en vecka :(.
Men Madde blev ju glad för det, eftersom hon får åka moppe med mig nu :D.
Carro Wallin kommer hem på söndag :D:D:D:D Hon har varit i Thailand i 3 veckor. lyckosten :D.
Får vell hoppas att det är min tur att åka snart. Men jag tror jag spar pengarna till en häst i stället :D.
Senare ska vi grilla hamburgare ute mums mums. Imorgon kommer Marre Leffe och Hedda :D.
Roligt roligt.
På söndag blir det match mot Avesta, sen hem till mormor och morfar och äta, och fira pappa.
Han fyller ju år på Tisdag :D. Gammelgubben.:D
Nu ska jag fortsätta steka ha det bra alla glada läsare.
Glöm inte kommentarerna :D:D:D

PS Madde om du läser och inte har något för dig i dag så kan vi hitt på nått :D.

HUUUGS!(A)<33


Inte mina ben, men man kan vell hoppas xD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0